Mindfulness – šiuolaikiškiausias streso ir konfliktų valdymo būdas

Edita Tamulienė
Kursus ves:

Edita Tamulienė

Įsisąmoninimu (ang. Mindfulness) grįstos kognityvinės elgesio terapijos praktikė, Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė, praktikos trenerė
  • Sritis: Atviri mokymai
  • Trukmė: 2.5 - 3 val.
  • Kaina: 22 Eurai

Kasdienis stresas, sukeliantis sveikatos problemas, mažinantis darbingumą, trikdantis tarpasmeninius santykius ir slopinantis pasitenkinimo gyvenimu galimybes vis daugiau tampa neatsiejamu šiuolaikinio gyvenimo palydovu. Su neigiamomis ir destruktyviomis streso pasekmėmis gali padėti tvarkytis įvairios relaksacinės technikos, tačiau jos siejamos su pasyvumu bei atsitraukimu nuo didesnių krūvių ir iššūkių. Šią kontraversiją – valdyti stresą, bet išlikti darbingu ir įsitraukusiu į aktyvų gyvenimą, padeda išspręsti prieš prieš 40 metų JAV sukurta įsisąmoninimu (mindfulness) grįsto streso valdymo metodika, sparčiai išpopuliarėjusi visame pasaulyje, ją lanko įvairiausio amžiaus žmonės, varginami streso, susiduriantys su psichologiniais sunkumais, ar kenčiantys nuo lėtinių ligų. Kaip streso mažinimo būdą šią metodiką taiko įvairiausių profesijų atstovai, nuo karių, mokytojų bei gydytojų iki Britų parlamentarų, ji įtraukta ir į daugelio šalių mokyklų mokymo programas. Vakarų šalyse plačiai taikomas ir valstybinėse ligoninėse bei poliklinikose. Didžiausiose pasaulio korporacijose, tokiose kaip “Google”, “Facebook” , “Nike” ir kt. mindfulness tapo tradicija.

KAM TAI SKIRTA?

VISIEMS, kurie nori atrasti naujų būdų harmoningai ir sveikai gyventi su patiriamu stresu, pašėlusiu ritmu, išmokti naujų mąstymo modelių, siekiant harmoningiau ir pozityviau gyventi ir tvarkytis su neįtikėtinais reikalavimais ir iššūkiais, savo pačių ydomis ar silpnybėmis, gebėti kurti sveikus santykius su kitais.

 
KO TIKĖTIS?
• Koncentruotų teorinių žinių apie šią praktiką: kas atrado, kam taikoma, kaip tai veikia ir kodėl verta tai daryti- moksliniai tyrimai apie praktikos poveikį
• 3 meditacijų- praktikų, aptarimų grupėje
• Įžvalgų kaip veikia mūsų protas: regos, kognityvinių ir kt. iliuzijų stebėjimo ir patirčių
• Koncentruotų žinių apie stresą: kaip jis ir kodėl kyla, kaip veikia mus ir mūsų kasdienybę, kodėl stresą sukelia ne patys įvykiai, bet mūsų reakcija į juos ir kaip galime sau padėti, kaip stresą valdyt, kad jis nevaldytų mūsų.

KOKIĄ NAUDĄ GAUSITE?
Turėsite “bendrą supratimą” apie šią pasaulyje populiarią praktiką, būsite išbandę sąmoningumo meditacijas praktiškai, kad galėtumėte apsispręsti ar smalsu, naudinga ir priimtina praktikuoti Jums.  Jei “taip”:

  • galėsite apsipręsti dalyvauti  8 savaičių Streso valdymo programoje įpročiams įgyti
  • užsirašakyt i asmeninę konsultaciją ir pasiruošti savarankiškam praktikavimui
  • pageidaujantys galės gauti 2 praktikų garso įrašus bandymui praktikuoti namuose

KO TIKĖTIS NEVERTA?
• Kad viskas pasidarys savaime ir nereikės dėti jokių pastangų
• Kad visada jausite tik teigiamas emocijas
• Kad išmoksite “išjungti” mintis ar jų ”atsikratyti

Nepamirškit: kur kas paprasčiau sąmoningai pradėti gyventi tada, kai viskas gerai, tačiau jeigu priėjote ribą, kai esama padėtis netenkina ar užklupo dideli nemalonumai, žinokite, kad galimybių pokyčiams turite. Apie visa tai ir sužinosite seminaro metu.

KAIP PASIRUOŠTI?
Specialaus pasiruošimo nereikia, tiesiog pasistenkite nevėluoti.